poniedziałek, 15 maja 2017

Sos serowy do Nacho



Nacho cheese sauce
ViolaPassion





Pikantny i kremowy .
Zakochałam się w nim  to była "miłość od pierwszego talerza "
Raz w miesiącu chodziłam do jednej z ulubionych restauracji na pysznego steka .
Do menu dodali nowość " signature steak "
Myślę zobaczę co to za wynalazek .
Stek jak zawsze pycha ale rozwalił mnie ten sos podany na frytkach z papryczką jalapeno.
Przestałam chodzić raz w miesiącu zaczęłam raz w tygodniu .
Ale że lubię gotować postanowiłam go zrobić sama .
I teraz dodaje go do swoich ulubionych dań .


Nacho cheese sauce
ViolaPassion


Składniki:
2 łyżki masła
2 łyzki mąki
1.5 szklanki  mleka 

0.5 łyżeczki soli 
0.5 łyżeczki pieprzu Cayenne

1 łyżka słodkiej papryki
Około 200g żółtego sera "red Leicester" (byle by był czerwony)
1 papryczka chilli 


Sposób 
Rozpuszczamy masło na patelni dodajemy mąkę i zasmażamy cały czas mieszając trzepaczką dodajemy sól, pieprz,paprykę i mleko zmniejszamy ogień i wsypujemy ser 
ENERGICZNIE CAŁY CZAS MIESZAMY gdy połączą się wszystkie składniki ściągamy z ognia oddzielnie dodajemy papryczkę 
Czas operacyjny 5 minut i mamy super sos nie tylko do chipsów czy frytek ;-)

Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania