czwartek, 14 lipca 2016

Zrazy wołowe

Zrazy wołowe
Viola Passion

Za dziecka jedna z potraw których nie mogłam ogarnąć.
Mój piesek siedzący pod stołem zawsze był szcześliwy i najedzony :-)

Poznałam męża a on pochodzi ze Śląska i....?
I zakochałam się w wołowinie pod taką postacią.
U nich zwane  sa "Roladkami Śląskimi"
"Przez żołądek do serca"
Tak to było ze mną.
Podzielę się teraz z wami swoją miłością do tej potrawy.


Składniki:
1 kg Wołowiny
Musztarda
Kilka ogórków kiszonych
Cebula czerwona/biała  wedle uznania
Kilka plastrów boczku surowego  (na jedną  roladke jeden plaster)
Wedle uznania papryka ja ją  dodałam po raz pierwszy.
Sól,pieprz
Mąka

Sposób:
Mięso  rozbijamy tłuczkiem  musi być bardzo cienkie.
Zrazy wolowe










Smarujemy  mięso  musztarda ,umieszczamy boczek , cebule,ogorka,paprykę  i zawijamy ścisło.
Patrz zdjęcie  wyżej.
Gdy nie chce nam dobrze się  zwinąć używamy  małych  wykałaczek.
Następnie musimy opanierować  samą  mąka i usmażyć z dwóch  stron.

Usmażone roladki gotujemy w garnku na średnim  ogniu około 2 godzin.
Dzięki  temu że wcześniej  usmazylismy nasze mięso  powstanie nam sos, który powstanie podczas długiego  procesu gotowania.
Sól  i pieprz dodajemy pod koniec gotowania  nigdy przed .
Polecam to danie z Kluskami Śląskimi  ,ziemniakami.
Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania